SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

GDPR voor Marketeers dagtraining - editie Gent

Donderdag 26 Oktober 2017 - 09u00 - Donderdag 26 Oktober 2017 - 17u30


Zie op google maps
Als marketingafdeling draag je een grote verantwoordelijkheid bij het gebruik van persoonsgegevens binnen je bedrijf. Je dient te weten wat en waar die data is, hoe ze verkregen is, wanneer ze aangewend mag worden en hoe ze verrijkt kan worden. Communiceren over departementen heen is noodzakelijk om te weten wie wat in zijn bezit heeft of gebruikt. Websites moeten aangepast worden, terms & conditions herschreven, prospecten moeten extra toestemmingen geven, klanten mogen en zullen andere eisen stellen, … Kortom, je rol als marketeer zal vanaf 25 mei 2018 een iets andere invulling krijgen. --- Om een zo praktisch mogelijke training te bieden, alsook om zo goed mogelijk op ieders prangende vragen te kunnen antwoorden, is de dagtraining beperkt tot maximum 15 personen.
GDPRvoorMarketeers.be

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier