SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

GDPR for Marketeers

Woensdag 13 September 2017 - 09u00 - Woensdag 13 September 2017 - 13u00


Zie op google maps
GDPR for marketeers: are you prepared? In our next HubSpot User Group (no worries, you don't need to be a customer of HubSpot) we'll address all the questions we've received lately about GDPR. There seems to be a lot of confusion about what marketeers can and can't do. So how will the General Data Protection Regulation affect marketing? With just nine months to go before you have to be compliant with the new GDRP, are you still confused on how to handle the new legislation? We'll address questions such as: - How far advanced is your organisation with data privacy? - If you haven't started yet, what would be the best way to get there in time? - What about legal grounds for processing data? Is legitimate interest sufficient or do we need consent, specifically in the field of marketing campaigns? During this presentation we will provide you with a practical and pragmatic approach to get to the finish in time. Cost: these events are 100% free. Subscribe to www.dallas.be/blog to receive updates.
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-hubspot-user-group-antwerp-35892817383

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier