SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Inbound Marketing Day

Donderdag 12 Oktober 2017 - 09u00 - Donderdag 12 Oktober 2017 - 19u00


Zie op google maps
Marketing is vandaag een enorme uitdaging geworden. Er zijn ontelbare tools, strategieën en consultants die de geheime sleutel tot succes gevonden hebben. Of zo lijkt het toch. Maar zie jij nog door het bos de bomen? Hoe weet je nu wat werkt of niet? Dallas Antwerp kiest resoluut voor inbound marketing. Deze aanpak neemt de oprechte interesse van het doelpubliek als uitgangspunt. Een must om je conversie de hoogte in te jagen. Al klinkt dit eenvoudiger dan het in werkelijkheid is. Om bedrijven daarin te helpen, organiseren we voor de derde keer op rij Inbound Marketing Day. Een hands-on evenement met sprekers van over de hele wereld. We overladen je met tips waar je meteen mee aan de slag kan, we toveren de ‘best practices’ uit onze hoed en inspireren je met succesverhalen.
Inbound Marketing Day

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier