SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA - Opleiding Marketing Metrics - Editie NL

Dinsdag 23 Mei 2017 - 18u00


Zie op google maps
Het werkbaar toepassen van Customer Insights & Analytics naar Marketing accountability. In deze opleiding laten we je kennismaken met insights, analytics en metrics om als marketer je bedrijf te leiden naar duurzame en winstgevende groei. In 6 sessies geven we een antwoord op volgende vragen: *Wat zijn de mogelijkheden en beperkingen van customer insights? *Hoe de juiste doelgroepen selecteren? Prospect identificeren? *Hoe analytische modellen gebruiken om betere beslissingen te nemen? *Hoe kunnen we een werkbaar marketing dashboard samen stellen? *Wat is nu precies marketing automation? *Hoe een werkbare 'marketing funnel' opbouwen? *Wat met customer engagement teams?
www.stima.be

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier