SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Strategic Marketing Day with Joe Pulizzi

Woensdag 17 Mei 2017 - 10u00 - Woensdag 17 Mei 2017 - 18u00


Zie op google maps
WELCOME TO THE STRATEGIC MARKETING DAY: AN OUTLOOK TOWARDS THE NEXT MARKETING - 2020. THE MERGE OF STRATEGY, INNOVATION & SOCIAL MARKETING! Presentations: 1. Joe Pulizzi - Author & Founder @ Content Marketing Intitute: “How to Run a Content-First Business” 2. Miel Van Opstal - Senior Marketing Innovation Consultant @ Emakina + Wim Labie - Digital Change Evangelist @ LAVA Consult + Danny Devriendt - Managing Director @ Mediabrands Publishing: “Artificially Intelligent Yogurt” 3. Cedric Cauderlier - Senior Digital Strategy & Co-Founder @ Mountainview Agency: “What about Native Advertising?” 4. Elke Laeremans - CDO @ Schoenen Torfs: “The digital transformation of a Great Place to Work” 5. Dennis Peeters - Conversational User Experience Specialist @ The House of Marketing + Dennis De Cat - Innovation Lead @ The House of Marketing: "These bots are made for talking! - Discover the era of chatbots and bring one to life yourself” 6. Koen Stevens - Word-of-Mouth Director @ Ambassify + Pieter Moens - Word-of-Mouth Architect @ Ambassify: “How to do trusted content marketing when you're not Joe Pulizzi” + 2 more to be confirmed
Strategic Marketing Day

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier