SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

Donderdag 30 Maart 2017 - 19u00 - Donderdag 30 Maart 2017 - 22u00


Zie op google maps
Elk agency kampt met dezelfde uitdaging: hoe meet je de realisatie van je doelstellingen? Tijdens het FeWebCafé van donderdag 30 maart duiken we in de dashboards van 3 digitale agencies van verschillende grootte en delen we ervaringen over: - Sales: hoe recruteer je nieuwe klanten en meet je welke kanalen en aanpak het beste scoort? Hoe meet je als klein bureau met weinig tijd en middelen de effectiviteit van je prospectie? - Operations: welke criteria gebruik je om je efficiëntie van de ontwikkeling van je digitale projecten te meten? Schakel je bepaalde tools in om dit te meten en hoe bepaal je je succes? - Financial: welke KPI's gebruik je om je rentabiliteit als agency te meten? Hoe meet je je klantentevredenheid? Hoe zorg je ervoor dat iedereen mee is met je visie en strategie? Drie ondernemers delen hun kennis en ervaring met jou: Stefan Vermeulen, ceo van het drie-koppige EMAKERS, Matthias Stevens die als founder van Esign 16 digitale talenten naar successtories leidt en Steven Pepermans, coo en founder van Dropsolid met een sterk groeiend team van meer dan 50 Drupal-experts. Het wordt beslist een inspirerende en interactieve sessie die gemodereerd wordt door Maarten Van Hoorickx, country manager van Teamleader.
FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier