SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

Donderdag 30 Maart 2017 - 19u00 - Donderdag 30 Maart 2017 - 22u00


Zie op google maps
Elk agency kampt met dezelfde uitdaging: hoe meet je de realisatie van je doelstellingen? Tijdens het FeWebCafé van donderdag 30 maart duiken we in de dashboards van 3 digitale agencies van verschillende grootte en delen we ervaringen over: - Sales: hoe recruteer je nieuwe klanten en meet je welke kanalen en aanpak het beste scoort? Hoe meet je als klein bureau met weinig tijd en middelen de effectiviteit van je prospectie? - Operations: welke criteria gebruik je om je efficiëntie van de ontwikkeling van je digitale projecten te meten? Schakel je bepaalde tools in om dit te meten en hoe bepaal je je succes? - Financial: welke KPI's gebruik je om je rentabiliteit als agency te meten? Hoe meet je je klantentevredenheid? Hoe zorg je ervoor dat iedereen mee is met je visie en strategie? Drie ondernemers delen hun kennis en ervaring met jou: Stefan Vermeulen, ceo van het drie-koppige EMAKERS, Matthias Stevens die als founder van Esign 16 digitale talenten naar successtories leidt en Steven Pepermans, coo en founder van Dropsolid met een sterk groeiend team van meer dan 50 Drupal-experts. Het wordt beslist een inspirerende en interactieve sessie die gemodereerd wordt door Maarten Van Hoorickx, country manager van Teamleader.
FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier