SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

Donderdag 30 Maart 2017 - 19u00 - Donderdag 30 Maart 2017 - 22u00


Zie op google maps
Elk agency kampt met dezelfde uitdaging: hoe meet je de realisatie van je doelstellingen? Tijdens het FeWebCafé van donderdag 30 maart duiken we in de dashboards van 3 digitale agencies van verschillende grootte en delen we ervaringen over: - Sales: hoe recruteer je nieuwe klanten en meet je welke kanalen en aanpak het beste scoort? Hoe meet je als klein bureau met weinig tijd en middelen de effectiviteit van je prospectie? - Operations: welke criteria gebruik je om je efficiëntie van de ontwikkeling van je digitale projecten te meten? Schakel je bepaalde tools in om dit te meten en hoe bepaal je je succes? - Financial: welke KPI's gebruik je om je rentabiliteit als agency te meten? Hoe meet je je klantentevredenheid? Hoe zorg je ervoor dat iedereen mee is met je visie en strategie? Drie ondernemers delen hun kennis en ervaring met jou: Stefan Vermeulen, ceo van het drie-koppige EMAKERS, Matthias Stevens die als founder van Esign 16 digitale talenten naar successtories leidt en Steven Pepermans, coo en founder van Dropsolid met een sterk groeiend team van meer dan 50 Drupal-experts. Het wordt beslist een inspirerende en interactieve sessie die gemodereerd wordt door Maarten Van Hoorickx, country manager van Teamleader.
FeWebCafé: Groeien als agency, van metrics tot dashboards

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier