SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

CHANGING MEDIA - Verdienmodellen voor uitgevers

Donderdag 27 April 2017 - 13u30 - Donderdag 27 April 2017 - 19u00


Zie op google maps

Powered by UPP & The Ppress

Keynote Speaker Andy Cowles wordt voorafgegaan door 4 inspirerende Belgische business cases die elk op hun manier - vertrekkend vanuit een sterke magazinemerk een verdienmodel ontwikkelen/ontwikkeld hebben die hen in staat stellen de vele uitdagingen in de uitgeefsector succesvol aan te gaan. Een niet te missen media-seminar.


PROGRAMMA
13u30 - 14u00 Ontvangst
14u00 - 14u15 Welkom door Agfa
14u15 - 14u45 The Bulletin/Content Connexions Hans Deloore (english spoken)
14u45 - 15u15 Rekad Gregori Skatchkoff (tweetalig)
15u15 - 15u30 Pauze
15u30 - 16u00 Gondola Group Pierre-Alexandre Billiet (tweetalig)
16u00 - 16u30 Flair Frederik De Swaef (nederlandstalige presentatie, franstalige slides)
16u30 - 17u00 Pauze - Agfa exhibition
17u00 - 17u45 Andy Cowles, keynote speaker (english spoken)
17u45 - 19u00 Sandwichlunch

INSCHRIJVEN & UITGEBREID PROGRAMMA VIA www.upp.be/changingmediaseminar

LOCATIE Headquarters Agfa Gevaert, Septestraat 27, Mortsel 

DEELNAMEPRIJS (excl. BTW) 
50 € voor UPP of The Ppress leden; 100 € voor niet-leden (Let op! Beperkt aantal inschrijvingen.)

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier