SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Prague International Advertising Festival - PIAF 2017

Dinsdag 23 Mei 2017 - 09u00 - Woensdag 24 Mei 2017 - 23u45


Zie op google maps
The program for the 2-day PIAF conference on May 23rd and 24th is announced. The first day is once again devoted to sports marketing. The second day focuses on the role of personalities and their influence on target groups. Heroes, icons, influencers, opinion leaders – what is the influence of those who speak for you. You will get to meet Jirka Kral and his brother Petr, who is in charge of marketing for the biggest Czech YouTuber. American influencer Brian Cox will talk about his use of Instagram for the benefit of the Czech Republic. Lavi from the cult show Vysehrad is a fictional football dimwit who is incredibly popular among teenagers. Producer Daniel Strejc will talk about the show’s marketing strategy. How to make a star out of a plumber, who is then applauded by sold out football stadiums, that’s what Elisabeth Leriche from Italian Renault will come to tell you. And do you remember all these weirdos from the Hornbach ads? Why them? Ricardo Distefano from the German Heimat will explain. And Tony Hardcastle from the UK will discuss why cooperating with celebrities might not always be a good idea. This year we have also prepared more workshops outside of the main conference program. Virtual reality and its involvement in communication, today’s animation and its proper use, or behavioral economics. And also some tips for sports managers: visual identity in the service of sports organizations and events – it all starts with a logo. Activation campaigns in sports, or how to capitalize on funds invested in partnerships with sporting events, clubs or the industry. And this one is not only for state institutions: the phenomenal results of Prague’s communication on social networks can be a guide for other cities and regions. On the world scale. More detailed info on www.piafawards.com
www.piafawards.com

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier