SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Creative Belgium Awards 2017 #CBA17

Vrijdag 2 Juni 2017 - 17u00 - Zaterdag 3 Juni 2017 - 05u00


Zie op google maps

CREATIVE BELGIUM AWARDS



IT IS OUR MISSION TO PROMOTE AND DEFEND THE BELGIAN CREATIVE INDUSTRY BECAUSE MORE THEN EVER CREATIVITY KEEPS BUSINESS COMPETITIVE IN TODAY’S ECONOMY. OUR FOCUS OF THE CREATIVE BELGIUM AWARDS, POPULARLY KNOWN AS THE CCB AWARDS, IS TO RECOGNIZE, REWARD AND PROMOTE THE BEST CREATIVE WORK OF BRAND COMMUNICATION IN OUR COUNTRY. EXPERTS FROM THE BELGIAN WORLD OF ADVERTISING, DESIGN AND DIGITAL COMMUNICATION GET THE OPPORTUNITY TO SHOW THEIR BEST AND MOST ORIGINAL CREATIVE WORK IN THIS UNIQUE COMPETITION.


KEY DATES


1 Jan 2017    Entries are open
28 Feb 2017    Deadline to enter
12 April 2017    Deadline to deliver postal entries
2-5 May 2017    Judging Week
2 June 2017    The Creative Belgium Awards 2017

 

http://www.creativebelgium.be/creative-belgium-awards



JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier