SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Brand New Café: Ontdek de 5 cases van de Belgium's New Brand of 2016

Donderdag 26 Januari 2017 - 18u00 - Donderdag 26 Januari 2017 - 22u00


De winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2016 werd bekend gemaakt tijdens het STIMA Congres op 1 en 2 december in Brussels Expo. Het is Generous die met de trofee ging lopen. De gelijknamige Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt en produceert biologische en glutenvrije koekjes. De vijf finalisten hebben allen een zeer mooi verhaal te vertellen. Voorbeelden waaruit we allemaal kunnen leren, telkens vanuit een ander perspectief. Dit seminarie is dus een ongeziene kans om vijf cases te aanhoren, van vijf verschillende merken die er op een sterke en eigen manier in slagen succes te boeken. Ontdek samen met collega marketeers deze vijf inspirerende verhalen tijdens het Brand New Café op donderdag 26 januari 2017 in The House To Be te Zellik.
Klik hier voor meer info en inschrijvingen

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier