FERMER


Vous êtes à la recherche de quelque chose ?

Rechercher

Déjà un compte MM ?

Se connecter Mot de passe oublié ?

Vous avez oublié votre mot de passe ?



Envoyer votre mot de passe
FR NL

Vous êtes à la recherche de quelque chose ?


RECHERCHE AVANCÉE >

Pas encore membre MM ?

mm.be est un site freemium. Pour accéder aux contenus payants, vous devez créer votre compte et vous abonner à nos produits.
Créer un compte

Déjà un compte MM ?

Mot de passe oublié ?

Vous avez oublié votre mot de passe ?


Envoyer votre mot de passe
close
RETOUR A LA LISTE

Prague International Advertising Festival - PIAF 2017

Mardi 23 Mai 2017 - 09h00 - Mercredi 24 Mai 2017 - 23h45


The program for the 2-day PIAF conference on May 23rd and 24th is announced. The first day is once again devoted to sports marketing. The second day focuses on the role of personalities and their influence on target groups. Heroes, icons, influencers, opinion leaders – what is the influence of those who speak for you. You will get to meet Jirka Kral and his brother Petr, who is in charge of marketing for the biggest Czech YouTuber. American influencer Brian Cox will talk about his use of Instagram for the benefit of the Czech Republic. Lavi from the cult show Vysehrad is a fictional football dimwit who is incredibly popular among teenagers. Producer Daniel Strejc will talk about the show’s marketing strategy. How to make a star out of a plumber, who is then applauded by sold out football stadiums, that’s what Elisabeth Leriche from Italian Renault will come to tell you. And do you remember all these weirdos from the Hornbach ads? Why them? Ricardo Distefano from the German Heimat will explain. And Tony Hardcastle from the UK will discuss why cooperating with celebrities might not always be a good idea. This year we have also prepared more workshops outside of the main conference program. Virtual reality and its involvement in communication, today’s animation and its proper use, or behavioral economics. And also some tips for sports managers: visual identity in the service of sports organizations and events – it all starts with a logo. Activation campaigns in sports, or how to capitalize on funds invested in partnerships with sporting events, clubs or the industry. And this one is not only for state institutions: the phenomenal results of Prague’s communication on social networks can be a guide for other cities and regions. On the world scale. www.piafawards.com
PIAF AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Alex Thoré (Proximus) : «  Dans notre univers digital, chaque acteur peut tout aussi bien être un concurrent qu'un partenaire »

Alex Thoré (Proximus) : «  Dans notre univers digital, chaque acteur peut tout aussi bien être un concurrent qu'un partenaire »



DOSSIER  



B2B Awards 2017 : les lauréats  


La quatrième édition des B2B Awards a rendu son verdict. Les jurys Press et Communication, présidés par Alex Thoré (Proximus) ont décerné quatre prix dans la première compétition et 10 dans la...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


Mixx 2017 : les campagnes en or  


Pour la cinquième fois en six ans, TBWA décroche le titre d'Agence de l'année aux Mixx Awards de BAM. Elle remporte trois prix avec Telenet, qui repart avec le trophée de l'Annonceur de l'année,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


Les ambitions de Kickstarter : construire un monde plus créatif   


Présente en Belgique depuis deux ans, la plateforme de crowdfunding américaine a réuni depuis sa création en 2009 près de 13 millions de personnes qui sont engagées à hauteur de 3,2 milliards de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier