FERMER


Vous êtes à la recherche de quelque chose ?

Rechercher

Déjà un compte MM ?

Se connecter Mot de passe oublié ?

Vous avez oublié votre mot de passe ?



Envoyer votre mot de passe
FR NL

Vous êtes à la recherche de quelque chose ?


RECHERCHE AVANCÉE >

Pas encore membre MM ?

mm.be est un site freemium. Pour accéder aux contenus payants, vous devez créer votre compte et vous abonner à nos produits.
Créer un compte

Déjà un compte MM ?

Mot de passe oublié ?

Vous avez oublié votre mot de passe ?


Envoyer votre mot de passe
close
RETOUR A LA LISTE

Prague International Advertising Festival - PIAF 2017

Mardi 23 Mai 2017 - 09h00 - Mercredi 24 Mai 2017 - 23h45


Voir sur Google Map
The program for the 2-day PIAF conference on May 23rd and 24th is announced. The first day is once again devoted to sports marketing. The second day focuses on the role of personalities and their influence on target groups. Heroes, icons, influencers, opinion leaders – what is the influence of those who speak for you. You will get to meet Jirka Kral and his brother Petr, who is in charge of marketing for the biggest Czech YouTuber. American influencer Brian Cox will talk about his use of Instagram for the benefit of the Czech Republic. Lavi from the cult show Vysehrad is a fictional football dimwit who is incredibly popular among teenagers. Producer Daniel Strejc will talk about the show’s marketing strategy. How to make a star out of a plumber, who is then applauded by sold out football stadiums, that’s what Elisabeth Leriche from Italian Renault will come to tell you. And do you remember all these weirdos from the Hornbach ads? Why them? Ricardo Distefano from the German Heimat will explain. And Tony Hardcastle from the UK will discuss why cooperating with celebrities might not always be a good idea. This year we have also prepared more workshops outside of the main conference program. Virtual reality and its involvement in communication, today’s animation and its proper use, or behavioral economics. And also some tips for sports managers: visual identity in the service of sports organizations and events – it all starts with a logo. Activation campaigns in sports, or how to capitalize on funds invested in partnerships with sporting events, clubs or the industry. And this one is not only for state institutions: the phenomenal results of Prague’s communication on social networks can be a guide for other cities and regions. On the world scale. www.piafawards.com
www.piafawards.com

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea) : « Investir dans la qualité apporte une autre dimension à une production audiovisuelle »

Miguel Aguza (Ikea) : « Investir dans la qualité apporte une autre dimension à une production audiovisuelle »



DOSSIER  



Data & Privacy : Comment se préparer au GDPR  


Si vous n’avez pas encore entendu parler du GDPR, c’est que vous vivez sur une autre planète. La nouvelle législation européenne sur la protection de la vie privée aura des implications profondes...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


Pitches et matchmakers : It takes two to tango  


De nos jours, les départements marketing font face à trois grands défis : la réduction de leurs effectifs, la multiplication des spécialisations et la nécessité absolue d’intégration. Pas étonnant...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


ACC Profitability Survey : les agences se portent un peu mieux  


261,4 millions d’euros. C’est le revenu total des 74 agences qui ont participé à l’enquête de l’ACC. Comme chaque année, l’association des agences a questionné ses membres sur leurs résultats...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier